luni, 27 septembrie 2010

incet, incet..... ("ce" bine)

incepe...
mi-e somn, iar :); e de bine, inseamna ca voi dormi de acum si cred ca de acum ma voi odihni [cat de pofta imi e! :) ]
Cred ca e de bine si ca vreau sa scriu iar...
.. si poate intr-o zi, in scris, nu voi vorbi doar despre trairile mele si de perceptia mea asupra celorlalti, asupra exteriorului, si.. voi scrie iar povesti.
mi-e dor.
incep sa cred ca, de la oboseala care incepe sa se resimta (ce bine!), incep sa cred ca de la asta am atatea.. dorinte, pofte, idei.
si tot de la oboseala vorbesc si mult (da, unii ma stiti..)

[timp, lucruri banale]
incet, incet, nu ma mai grabesc acum...
incerc sa invat sa am rabdare...
uite, am calcat haine [ :) ]... lucru care nu imi place deloc (tocmai pt ca nu am "timp" = rabdare); dar e un timp bun folosit, eu cu gandurile mele... surprinzator pt mine, dar e chiar relaxant.

[multumesc]
am luat! in cele mai.. urate conditii! [desi, nu stiti asta si nici nu trebuie... ]; asta e de fapt realizarea mea personala, nu admiterea... :);
asa ca, pt asta imi permit sa fiu bucuroasa, pt ca acum revin, revin la mine (?).

multumesc.. pt tot ce "mi se da" sa invat si pt ca invat sa pastrez frumosul, iubirea, in forme diverse.

[inca tulburator, dezechilibrat.., dar o sa dorm, promit! :) ]

this moment song...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu