marți, 24 august 2010

Azi si o agresivitate...

Azi nu e cea mai potrivita zi ca sa vorbim...

Azi nu te-as mai menaja... ba mai mult, azi as putea sa te fac sa nu te mai vrei singur; greu de crezut, nu!?; multi (nici tu) nu stiu ca imi sta in fire si ma pricep de minune sa fac si asta pentru ca mereu incerc sa refulez astfel de stari, sa las sa existe numai lucruri frumoase si intelegere - mai ales pentru ceilalti (iar pana acum am cam reusit); numai lucrurile frumoase trebuie sa supravietuiasca in mine si in jur...
dar atac urat cand cineva face ce ai facut tu! cand cineva strica tot echilibrul, "frumosul" asta cu atata usurinta si nepasare si ma face sa simt ca...azi!; atac rau.. mai ales persoane la care tin (imi pare rau, Dee, pentru cand ti-am facut tie asa)
azi trebuie sa se topeasca totul in mine.
Asa ca, stai acolo in viata ta... si azi nu o sa mai facem nici unul greseli.
si stai si maine acolo... si poimaine si.. cred ca mai bine si luni... de fapt, mai bine incearca sa nu te mai uiti deloc inapoi; stai acolo unde esti.
eu nu am nevoie de tine (si falsitatea asta!).

Un comentariu: